Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentDirectPHP has a deprecated constructor in /home/sparidi/public_html/plugins/content/DirectPHP/DirectPHP.php on line 23

Ima 4-5 godine sam upozna Robija, mislim da sam bija prvi kojii ga je upozna (pričam o ribolovnim grupama) i više san puta bija s njim na ribe nego šta san u 20 godina popija kafa sa ženom. Minja je ribolovne tehnike, ješke, opremu, pošte ali je jedna stvar uvik ostala ista. Pušta je sve, i nedorasle i dorasle, čak i komarče od 50-60 deka jer ga ne zanima šta će donit doma, tija je samo guštat i pričat o ribolovu. Zato mi je drag. Robi je i genijalan lik. Pomoć će kad god i koliko može, nije od laganja u vezi ulova i veličine riba niti je općenito od laganja. Nepredvidiv je. Jedan dan će mu bit tlaka poć na ribe “ispri kuće” dok će sutra zvat da gremo na ribe u Zadar. Nepredvidiv je i za druge stvari.

Jednom je bija u fazi naručivanja opreme u španjolaca i naš prika Mate je zaželija dva Kali kunnana. Naravno, brže bolje mu je to Robi ubacija u košaricu zajedno sa nekin svojin dodatcima za ribolov, i to je brzo stiglo.

Bija je to 5. misec i jednog popodneva me nazva i reka da ujutro gremo prema Zadru, ujutro bi lovili i kad Mate završi sa poslon oko 3-4 bota popit s njim kafu u dat mu štape. Ma idemo, zašto ne… Skoknem do Radana po crva… Oko 10-11 navečer se uputin prema posteji iako znan da neću omar zaspat, nikad dobro ne spavan prije ribolova. Vrtin se po krevetu, po fejsbuku, kad odjednom dolazi poruka od Robija. Ništa od ribolova iskrsla mu je neodgodiva obaveza ujutro. Ako je tako reka znan da je nešto bitno, jer bi se za manje bitnije obaveze izvuka :) I sad šta ću, iman lipega crva, zovedu lipo vrime… Ma gren sam na južna mora :) Navijen sat u 5 uri i to je to. Ujutro zvoni sat, a meni se tlaka dignit ajme. Ono, baš tlaka… Da san ima dogovor s nekin diga bi se al ono, ostat ću u krevetu, baš neka teška tlaka… zaspa san odma.

Dignen se oko nekih 10:30, stavim kafu i palim mobitel. Eto ti poruke od Robija da je sve riješija i da amo sad u Zadar. Pa okej, može, otić ćemo do Mate odnit mu štape, popit kafu i vratit se. Ali ne, Robi inzistira da ponesen crva i opremu i da ćemo lovit dok ovaj ne završi. Ma bogati šta ću se tramakavat s opremom, nećemo krenit prije podne i u najboljem slučaju moremo na poštu doć oko 2 popodne, lovit do 3 i to je to. Ma Robi ne da mi se to. Ali Robi je Robi, ponesi, ponesi, ponesi… A šta ću, ponija sam.

Puten do Tustice mi Robi kaže kako bi bilo lipo probat nove Matine štape, da ga baš zanima kako se ponašaju. Ja kažen, pa ajde kad Mate dođe probat ćemo zabacit i vidit neke stvari. Ma ne, kaže on, probat ćemo ih mi dok on ne dođe. MA NEMA GOVORA. Jebote, štapi su novi, na njima još etikete, Mate ih još nije ni vidija a mi ćemo ih raspakirat i lovit s njima? Nema šanse Robi, ja to neću napravit. Znan da bi Mate nama to da ali nije red, neka ih sam raspakira i nek i sam prvi proba.

E jebiga, ko zna Robija zna da je to već gotova priča. I tako, dođemo na poštu u 13:50, raspakirali se i počeli se pripremat za ribolov. Ja vadin svoj štap, arman ga i naslonim na stalak. Gren uzest drugog i u tom trenutku mi Robi u ruke pruža Matin Kali kunnan, lipo spojen, triba samo rolu stavit. Ja mu kažen da stvarno nije normalan, a on se pogađate, smije. A daj jebote kad si ga raspakira, zabacit ću jednom i nek stoji u moru dok Mate ne dođe. Ionako nam je Petar reka da tu nema ništa popodne a pogotovo i da na tom mistu ne radi crv :)

Stavin svoju rolu, arman ga, nadijen lipu glavu od crva i zabacin. Tek tad je Robi iša armat svoje štape i dok smo se mi nešto raspravljali, sitin se da još nisan ni nadija svoj štap, koji san arma prvog. Krenem prema stalku da ću uzet štap kad zazuji rola na Matinom štapu, lipo lagano, ujednačeno jedno desetak metara izvuče. O Gospe moja jel ovo moguće da bi moga uvatit ribu… Uzmen štap u ruke, osjetin neko mumljanje i pričekan. I onda opet počne izvlačenje, malo agresivnije od prvog puta, kontra, puf, vičen ja pa jebote ovo nije moguće, Robi uvatija san lipu ribu. On se smije i trči u auto po mobitel da me snimi. Lipa komarča, 2,10 kg, gledan je i ne virujen… Gospe moja pa ko će ovo Mati objasnit :D :D :D I sad nakon svega eto, kakav splet okolnosti se dogodi i uvatiš lipu ribu. Pravilo je da pravila nema, ni za ješku, ni za uru, ni za plimu, ni za vrime koje imaš na raspolaganju za ribolov, ma za ništa…

Upredenica
Odmet & upredenica
Najlon ili upredenica? Netko je za jedno, netko za drugo a netko koristi i jedno i drugo. Uglavnom, u ovom članku se ne ćemo baviti usporedbama nego ćemo u kratkim crtama pokušati objasniti jedan jednostavan sistem sa upredenicom za lov na odmet s kraja.
Pročitaj više

Surf casting
Kako uloviti komarču
Došli smo do zapleta :) Među lovcima na kraljicu, vlada vječito pitanje kada je pravi trenutak za potegnuti? Komarča ne bi bila kraljica da ju je lako uhvatiti. Radi se o vrlo lukavoj ribi koja nekoliko puta prije pravog ugriza pljune i promatra ješku. Ponekad zagrize iz prve...
Pročitaj više

Crv
Veliki morski crv
Ne trebam spominjati da se radi o ješki koja drži primat u ribolov na Jadranu, uz bok bibiju i dagnji. Za noćni ribolov definitivno najbolji mamac. No i dalje puno ljudi nije svjesno da se te duge životinje nalaze odmah ispod nas, tamo gdje se kupamo, ronimo, lovimo.
PROČITAJ VIŠE

Web stranice Dalmatinski-sparidi.com koriste kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s korištenjem kolačića.